Veelgestelde vragen
Hoe moet ik mijn bestelling terug sturen?
Wij voorzien een retourservice in België en Nederland bij producten/aankopen waarbij je kan retouren voor slechts €2,99. Ongeacht het bestelbedrag betaal je €2,99 voor een retourlabel (dit is slechts de helft van de effectieve kostprijs van €6. Wij betalen dus de helft van de kosten). Deze retourservice is niet geldig op SALE items. Bij het retouren van afgeprijsde items zijn de verzendkosten steeds volledig voor eigen rekening.
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop dien je dit binnen 14 dagen na de levering van jouw pakket terug te sturen. Je kan zelf een retourlabel aanmaken via deze link https://bylenz.shipping-portal.com/rp/ .
Kan ik mijn retour ook terugbrengen naar de winkel?
Ja graag!
Woon je in de buurt van onze winkel? Dan is het soms makkelijker én sneller om het pakketje dat je wil terugsturen gewoon bij ons binnen te brengen. Wanneer wij het pakketje terug hebben wordt het bedrag meteen teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Onze verzendingen gebeuren met Bpost. Na je bestelling wordt deze max. 2 werkdagen later verzonden. Wanneer je bestelling verzonden is krijg je hier ook een automatische mail van.
Normaal gezien wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd. Ben je niet thuis wanneer de postbode langskomt? Dan laat hij een briefje achter in de brievenbus waarmee je het pakket mag gaan afhalen op het dichtstbijzijnde postpunt.
Worden producten die uitverkocht zijn nog opnieuw aangevuld?
Dit kunnen wij moeilijk op voorhand zeggen. Sommige producten zullen inderdaad nog worden aangevuld maar omdat onze collectie zo vaak wisselt worden niet alle producten opnieuw aangevuld. Is er een item in jouw maat uitverkocht? Dan kan je onder het artikel jouw emailadres achterlaten om zo als eerste een melding te ontvangen wanneer dit is aangevuld.
Heb je vragen over een specifiek product? Mail dan naar info@bylenz.be
Kan ik mijn online bestelling ook afhalen in de winkel?
Nee helaas niet! Dit komt doordat de voorraad van onze webshop zich op een andere locatie bevindt dan onze winkel. Onze webshop voorraad bevindt zich in Mol en onze winkel is in Turnhout.
Kan ik mijn bestelling volgen? (Track&trace)
Yes my dear! Nadat wij jouw bestelling hebben overgeleverd aan Bpost zal je een apart mailtje van Bpost ontvangen met daarin een track&trace code. Als je deze ingeeft op de site van Bpost kan je precies zien wanneer jouw pakketje zal geleverd worden.
Het product dat ik wil is uitverkocht op de webshop. Ligt het dan nog wel in de winkel?
Ja, soms wel! Onze winkel en webshop hebben een volledig aparte stock. Dit betekent dus dat wanneer een product uitverkocht is op de webshop, het nog wel op voorraad kan zijn in onze winkel. Twijfel je? Stuur ons gerust een mailtje of bel ons.
Niet alle producten die te koop zijn in onze winkel staan online. In onze winkel is het aanbod dus groter dan op de webshop.
Wanneer iets is uitverkocht betekent dat natuurlijk niet dat het voor ALTIJD is uitverkocht.. We doen ons best om uitverkochte zaken zo snel mogelijk terug aan te vullen! :-) Je kan onder het uitverkochte product jouw emailadres achterlaten om een mailtje te ontvangen wanneer een product terug op voorraad is.
Kan ik een kledingstuk reserveren om het achteraf pas te bestellen?
Nee. Wij kunnen kledingstukken helaas niet reserveren. First come, first serve. Heb je net naast een item gegrepen? Dan is de kans groot dat dit na 1/2 weken terug op voorraad komt. Hou zeker onze social media kanalen in de gaten om zo goed mogelijk op de hoogte te blijven.
Facebook: www.facebook.com/bylenz
Instagram: @bylenz.be